Якщо щось не так, ми завжди йдемо назустріч!

Як правило, брак для нашої компанії — явище рідкісне, майже неможливе. Однак, щоб передбачити ваше питання "А раптом?", ми заздалегідь можемо повністю гарантувати рішення з цього питання. Для зручності розділимо недоліки продукту на кілька груп:

1. Брак основи (отвори в тканині, швах, затяжки, плями і т.п.) однозначно, заміна за наш рахунок. Крім випадків, коли подібні пошкодження виникли внаслідок неправильної експлуатації та догляду: важка інтенсивна робота, тренування у спортзалі, прання та віджимання на невідповідних режимах.

2. Брак друку (сильне відхилення за кольором, неправильне розташування малюнка, відсутність або нечітке відображення малюнка або його частини). Відразу обмовимося, що допускається незначне відхилення кольору тканини виробу та малюнка від того, що ви бачили на моніторі. Це пов'язано з різницею індивідуальних налаштувань монітора та поліграфічних стандартів. Наше обладнання відкаліброване на отримання найкращого результату друку і, швидше за все, відображення малюнка буде правильним.

3. Неправильний розмір, колір виробу або малюнок (якщо ми вислали вам виріб не того розміру, що ви замовляли, не того кольору або помилилися і надрукували не те зображення або в ньому присутні зайві елементи). Слід зазначити, що зайвими елементами мужуть бути: слід від сушильного преса (як правило прямокутної чи квадратної форми навколо малюнка) чи слід від грунтовки на темних виробах. Ґрунтовка — спеціальний склад, яким просочується тканина, щоб можна було надрукувати зображення. Грунтовка відчувається, як щільніша тканина навколо малюнка. І слід від преса і сліди ґрунтовки зникають після першого ж прання або навіть під час носіння. Якщо цього не сталося, це гарантійний випадок.

4. Відхилення від обумовлених термінів постачання. Найчастіше замовнику важливо, щоб замовлення прибуло вчасно. Адже це може бути подарунок до особливої ​​дати, або замовник не зможе забрати посилку в інший час. Зазвичай наш менеджер узгоджує з вами терміни поставки і, якщо ми не встигнемо до потрібної дати, ми просто не візьмемо цю роботу, щоб не підвести вас.

5. Помилка з боку замовника (випадково замовив не той малюнок, вибрав не свій розмір або не розрахував дату доставки і подарунок вже не потрібен). В цьому випадку хочеться сказати, що ми завжди йдемо назустріч замовнику і робимо велику знижку на повторне замовлення, але повністю компенсувати вартість помилково замовленої речі ми не зможемо. Адже за '"Законом про Захист прав споживачів" (Ст. 13, ч. 5, п. 3), друк на речах проводився на замовлення споживача. Щоб таких випадків не виникало, намагайтеся робити замовлення завчасно, щоб був запас на випадок форс-мажору.

І насамкінець, з приводу браку з нашого боку — безумовна 100% заміна з доставкою за наш рахунок чи повернення грошей. Для цього вам потрібно зробити чіткі фото та надіслати їх на нашу електронну пошту або Вайбер із описом суті проблеми. У найкоротший термін наш менеджер зв'яжеться з вами та погодить терміни заміни.